16 työpaikkaa (työpaikkoja yhteensä 25)
-
Kesävaraosamyyjä, Pori
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Pori
-
Automekaanikko, Pori
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Pori
-
Automekaanikko, Kerava
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Kerava
-
Automekaanikko, Lahti
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Lahti Laune
-
Automekaanikko, Porvoo
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Porvoo
-
Automekaanikko, BMW Lappeenranta
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Lappeenranta
-
Huoltopäällikkö, Lahti
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Lahti Laune, Hedin Automotive BMW Lahti
-
Kesätyönjohtaja, BMW Jyväskylä
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Jyväskylä
-
Kesätyönjohtaja, BMW Lahti
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Lahti
-
Kesätyönjohtaja BMW Helsinki
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Helsinki
-
Korimekaanikko, Jyväskylä
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Jyväskylä Seppälänkangas
-
Kesämekaanikko, BMW Vantaa
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Helsinki Nissan Subaru
-
Kesätyönjohtaja, BMW Vantaa
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Vantaa
-
Kesämekaanikko BMW Espoo
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Espoo
-
Kesävaraosamyyjä, Espoo
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive BMW Espoo
-
Kesämekaanikko vauriokorjaamo, Tampere
Jälkimarkkinointi · Hedin Automotive Tampere Hatanpää
Hedin Automotive Finland yrityksenä
Hedin Automotive Oy on Hedin Mobility Groupin Suomen maayhtiö. Yhtiön autoliiketoiminnasta vastaavat Hedin Automotive Bavaria Oy, Hedin Automotive Finland Oy ja Hedin Automotive Retail Oy, jotka myyvät vuosittain yli 35 000 autoa ja suorittavat yli 300 000 huoltokäyntiä. Hedin Automotive Oy edustaa Suomessa yhdeksäätoista automerkkiä: BMW, Citroën, Fiat, Ford, Hongqi, INEOS, IVECO, Jeep, Kia, Maxus, Mazda, MG, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Škoda ja Subaru. Täyden palvelun autotalomme 20 paikkakunnalla tarjoavat kaikki autoiluun liittyvät palvelut myynnistä varaosiin ja korikorjauksesta merkkihuoltoon. Panostamme voimakkaasti digitaalisiin palveluihin ja olemme edelläkävijä niiden hyödyntämisessä osana kokonaisvaltaista asiakaspalvelua.